sockerbarn

Jag spenderar största delarna av min dag med två små sockermonster vid namn Claire och Jack. Alltid alltid har de ögonen på allt sockrigt, sliskigt och läskande. Två barn med sockerkick är inte det lättaste att hantera men det är inte lätt att undvika de situationerna heller med tanke på: varje timme är det 10 minuter vuxentid i poolen, vilket betyder att barnen måste befinna sig på land. Med två godisautomater några steg ifrån solsängarna hör jag ständigt "kan vi få lite pengar att köpa snacks"? Den delen kan jag tackla ganska lätt med att dra upp medtagen matsäck (javisst är jag en supernanny). Men när glassbilen tjuter ut glassmusik över hela området (och så är jag ju själv en glassfantast) kan det vara svårt att säga nej. Jag säger inte att det blir glass varje dag... men det blir en del glass.... och med över 30 grader mååste man få svalka sig med annat än vatten... sant?
Okej okej...det kanske inte bara finns två sockerbarn.. kanske också en sockernanny.
.
C o J med lilla sockervaddspinnen på zoo i Chicago.

Kommentarer
Postat av: Linnea

ooooh! grabben har ju silly bandz på sig! så fiina!

2010-07-11 @ 23:23:35
Postat av: Denise

Kan inte beskriva med ord hur avis jag är på hur kul du har det och att du har en sån underbar kontakt med the Collins familj. Till skillnad från mig och min 'underbara' familj... Introducerar långsamt och försiktigt, dag för dag för Benny att jag vill göra samma resa som er nästa sommar! :)

2010-07-18 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0